Jobbig natt




Nu är jag tillbaka i Halmstad.jag kom redan igår men efter lite strul med inskrivning, vilket gjorde att jag inte fick smärtlindring. Så blev smärtan så stor att jag inte orkade uppdatera.Detta satte även sina spår under natten.den mesta av tiden har jag varit vaken.är det inte magen som gör ont så är det axlarna eller ryggen. Lägg sedan till att ta sig upp på toa ganska ofta, droppet tar ingen hänsyn till om man blir kissig.Men allt det här eller något av det, har ni säkert varit med om själva.det är skönt att vara i närheten till nära och kära men samtidigt saknar jag Uppsala. Det känns som att på Halmstad sjukhus har många olika uppfattning om hur allt ska skötas samt att det är en lång beslutskedja.
Just nu ska jag få dropp igen efter att fått äta fritt under dagen men det är svårt att få i sig det man behöver när man har ont i magen och när ingenting smakar som det brukar.Telefonen får jag inte ha på men kan ta emot meddelande på "paddan" om ni som skickar har iMessage.
Nu har jag fått träffa familjen igen efter tiden på bortaplan.jätteskönt.här kommer en bild från det.
Ha det
Andreas
Camilla
2014-03-06 @ 22:03:48

Blir så trött på vården ibland! Det var ju ingen överraskning att du skulle komma. Klantarslar!! Så nu har jag svurit färdigt. Gott att du är tillbaka! Hojta när du orkar ta emot besök. :-)

Pappa o Elaine
2014-03-07 @ 17:18:34

Hör av dej när du orkar!

Frida & Micke
2014-03-07 @ 17:23:42

Välkommen hem!!!

Det smärtar att höra att du haft ont pga miss i sjukvården.

Frida & Micke
2014-03-07 @ 17:23:44

Välkommen hem!!!

Det smärtar att höra att du haft ont pga miss i sjukvården.

Annelie och John
2014-03-07 @ 17:37:23

Åh välkommen hem! Jobbigt med smärtan, men vad tror man om närmsta tiden? Nu blir det väl bara bättre och bättre? Stor kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

cellsamt.blogg.se

Här kan ni följa mig och vad som händer framöver. Ska försöka hålla er uppdaterade med aktuella datum, frågor, prover och tankar. Antar att orken kommer vara varierande periodvis och därmed också inläggens mängd och längd.

RSS 2.0