Ny bedövning

Idag sänktes dosen på ryggbedövningen, och i morgon kommer den att tas bort helt för att ersättas med något annat.Troligtvis med Morfin. Personalen tycker att jag ser pigg ut och jag tar längre " promenader" än tidigare.Att rulla sin droppställning framför sig, upp och ner i en korridor är väl kanske inte att kalla promenad men jag har inget bättre ord för det just nu. Hemgång till Halmstad sjukhus verkar bli onsdag eller torsdag. Det beror nog lite på hur logistiken ser ut.För egen del blir jag glad om jag slipper få en rundtur av diverse flygplatser . Detta fick jag förra gången jag skulle hem men även om det kan vara trevlig att se olika vyer så vill man bara komma fram så fort som möjligt. 
Vi hörs / Andreas med personal:)
Anna-Lena
2014-03-03 @ 10:08:26

Skönt att allt verkar funka som det ska. Har du någon aning om hur lång sjukhusvistelsen kan tänkas bli i Halmstad? Kram

Ps: Vågar inte dra något skämt om "Lille Andreas":) Ds.

Anne-Louise o Hasse
2014-03-03 @ 11:41:32

Oh vad skönt att allt har gått bra och att du snart får komma hem till Halmstad. Vi andra kan nog inte förstå vad du/ni har fått gå igenom. Men tack för att vi fått följa dig/er. Men nu hoppas vi på att du kryar på dig och kommer ut och får möta våren.
Bamsekramar från Öland

Nonne
2014-03-04 @ 08:43:26

Så fort du verkar repa dig! Blev det morfin som man ersatte med? Då kanske det blir riktigt märkliga promenader -:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

cellsamt.blogg.se

Här kan ni följa mig och vad som händer framöver. Ska försöka hålla er uppdaterade med aktuella datum, frågor, prover och tankar. Antar att orken kommer vara varierande periodvis och därmed också inläggens mängd och längd.

RSS 2.0