Piggare

Idag har jag gjort alla toalett bestyr helt själv. Tandborstning, rakning och vapen vård på lille Andreas :) så jag måste säga att jag är ganska pigg trots allt.

Tarmarna är fortfarande slappa och orkar inte alltid göra det dom ska men toalettbesöken avlöser varandra och det är inte stopp i alla fall och det är ju skönt.

 Ibland får jag frågan om vilken operation som var värst och det måste jag svara  att den första operationen var. Denna resan är också väldigt jobbig men på ett annat sätt. Det är väldigt utlämnande att gå på toa inför andra människor och att ha blöja ska vi inte tala om. Men det mesta går och snart blir det nog Halmstad sjukhus igen. Försöker uppdatera när jag orkar. 

Ta hand om er
Andreas 
Tony T
2014-03-01 @ 11:02:58

Härligt att läsa!!
Kämpa på så får det bli badtunna senare :-)

Hasse
2014-03-01 @ 11:50:04

Låter lovande. Vägen tillbaka tar ju trots allt tid innan allt fungerar som det ska. Skönt att se dig berätta lite om hur det går och hur du mår. Ett gott tecken m a o!
Stora kramen

Pappa o Elaine
2014-03-01 @ 14:00:35

Gott att höra!
Tänker på dej!

Camilla
2014-03-01 @ 14:28:20

Du är faktiskt en inte så lite imponerande människa!
Skönt att höra att det hittills är ety bättre efterförlopp än förra gången. Kramar (höll på att bli kranar!) från Assarssons

Nonne och Lars
2014-03-01 @ 14:58:10

Det verkar verkligen gå åt rätt håll. Måste kännas skönt att kunna sköta vapenvården. Kram på dig

Anna-Lena
2014-03-01 @ 15:28:00
URL: http://cellsamt.blogg.se

Väldigt skönt att höra! Det verkar ju väldigt hoppfullt att du så pass pigg redan, vilken skillnad mot förra operationen.

Kram

Mia
2014-03-01 @ 19:04:47

Härligt att du känner dig någorlunda ok redan! Det är bra framsteg Andreas :)
Tänker på dig!

Familjen Elmdahl
2014-03-01 @ 19:13:31

Bra att du kan ta hand om den lilla. Kämpa på!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

cellsamt.blogg.se

Här kan ni följa mig och vad som händer framöver. Ska försöka hålla er uppdaterade med aktuella datum, frågor, prover och tankar. Antar att orken kommer vara varierande periodvis och därmed också inläggens mängd och längd.

RSS 2.0