Stop

Nu är det stopp i magen och den är spänd som en ballong.detta gör ont som tusan.jag försöker gå mycket men även ligga i olika ställningar
Ibland gör det att magen jobbar på.stoppet började i måndags och den nya bedövninstypen jag fick igår har en stoppande effekt.om jag hörde rätt igår kväll så sa sköterskorna att planet hem går 13.10 från en militärflygplats här i Uppsala. Hoppas det blir utan för många mellanlandningar. Kan undra om jag får införa min ballongmage på flygplatsområdet utan tillstånd.....
/ Andreas 
Familjen Elmdahl
2014-03-05 @ 17:09:37

Hoppas flyget gick när det skulle och att allt gått bra.

Camilla
2014-03-06 @ 11:07:42

Hoppas allt gått bra och att magen känns bättre.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

cellsamt.blogg.se

Här kan ni följa mig och vad som händer framöver. Ska försöka hålla er uppdaterade med aktuella datum, frågor, prover och tankar. Antar att orken kommer vara varierande periodvis och därmed också inläggens mängd och längd.

RSS 2.0