En liten seger

Hejsan
nu var det ett tag sedan jag skrev något inlägg på bloggen.Tro det eller ej men jag nästan inte haft tid för jag har mått så bra:)
Visst är konditionen inte var den har varit men i övrigt så fungerar allt som det ska, jag har till och med lyckats sova 2 nätter i tält med Viktor vilket var supermysigt.Men med bättre hälsa ökar också sysslorna därav det sparsamma skrivandet.För drygt en vecka sedan så var vi på återbesök hos läkare.Han berättade att de senaste blodproven samt röntgen såg bra ut.
Han sjukskrev mig till 30/8 då nästa prover ska tas, är även dessa bra så kan man ev. Börja diskutera hur framtiden ska se ut med stominedläggningar och annan.
Jag kan även berätta att mitt försäkringsbolag har varit snälla att godkänna min anmälan om sjukdom. Så lite extra pengar blir det var månad,vet dock inte hur mycket.Detta känns som en liten seger då det har varit lite diskutioner om huruvida jag visste att jag hade cancer eller inte då försäkringen täckandes.
njut av värmen så hörs vi på ena eller andra sätten/Andreas 
Etha
2013-05-17 @ 15:41:36

Det här låter ju fantastiskt Andreas,
tur ni är sådana kämpar som ni är, hela familjen.
Kramar från oss alla/Etha

Nonne och Lars
2013-05-17 @ 20:38:11

Det finns ingenting som går upp mot att höra detta nu. Vi är så glada för din och er skull ^^..^^

Marianne Andersson
2013-05-19 @ 09:46:14

Detta låter ju riktigt super - Härligt att höra!
Kramar från familjen Andersson i söder

Anne & Hasse
2013-05-22 @ 05:06:14

Så härligt de måste kännas nu gämnfört med hur allt såg ut för ett tag sedan. Gräset är grönt igen m a o! Riktig trevlig läsning. Ser ut som allt ordnar sig här också till slut här också! Kramisar i massor

Marianne Andersson
2013-06-02 @ 10:08:52

Jag var här och tittade in. Hoppas att tystnaden står för att du fortsatt mår bra och att du inte har tid att uppdatera oss här.
Kram från familjen Andersson i söder

Hilda
2013-06-13 @ 07:42:01

Vad härligt att höra, Andreas! Hoppas det blir fler tältnätter i sommar. kram Hilda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

cellsamt.blogg.se

Här kan ni följa mig och vad som händer framöver. Ska försöka hålla er uppdaterade med aktuella datum, frågor, prover och tankar. Antar att orken kommer vara varierande periodvis och därmed också inläggens mängd och längd.

RSS 2.0