Bland slangar och apparater (sjukhusbilder)

Andreas ser piggare ut denna gången mot förra operationen och är inte lika svullen. Fötter och vader har inte fått ta samma stryk i och med att op-tiden var kortare. Men behandlingen är ändå som att få kroppen överkörd av ett tåg.!Muntorrheten är värst just nu, positivt är att han idag får börja sippa vätska. Psykiskt tar det jättehårt på honom att vara i någons annans händer, känna sig besvärlig, inte ha kontroll och vara grymt uttråkad. Imorse blev han uppsvingas ur sängen och stod upp en liten stund för att minska risken för proppar.
Bland sladdar och slangar.
Viktor och jag har varit hos Andreas och sedan försökt underhållandes bäst vi kan. Hittar riktigt bra i Uppsala nu. Var på bio igår och Viktor köpte nya skor och så inhandlade vi flätor till oss båda och varsin magisk ring som vi skickar krafter till Andreas med. 



Kram 

Fredrik Elmdahl
2014-02-26 @ 12:00:41

Kämpa på!!!

Camilla
2014-02-26 @ 12:47:02

Ni är fantastiska båda två! Fina människor!

Tommy
2014-02-26 @ 14:44:38

Som sagt, härligt kämpat alla tre!

Nonne
2014-02-26 @ 15:47:42

Ja, vilken kontrast det måste vara från att vara uppe på benen och må bra och sedan bli sängliggandes. Snart är nog du Andreas ändå uppe på benen igen om jag känner dig rätt.

Fiffi och Viktor - ni tar verkligen vara på tiden! Ursnygga skor, Viktor!

Etha
2014-02-26 @ 16:34:08

Vet inte var min förra kommentar blev av, provar igen. Som jag beundrar er,vet inte vad jag kan säga mer. Viktor o Klara har fantastiska föräldrar. Hälsa Viktor att gammelgreta tycker hans skor är jättefina
Kramar från oss alla /Etha

Marie-Louise och Tony
2014-02-26 @ 19:00:04

Skönt att i alla fall operationen är över. Vi tänker på er. Kämpa på!
Kramar till er alla från Marie-Louise och Tony

Pappa o Elaine
2014-02-26 @ 19:18:29

Efter mycket strul för en dataidiot så kan vi höra av oss. Älskar dej och vet att du fixar det här!
DU och de dina finns i våra tankar!

Annelie
2014-02-26 @ 19:35:55

Fina ni är... Allihop! Kramar i massor

Cajsa
2014-02-27 @ 10:19:42

Ni gör verkligen så gott ni kan! längtar tills ni är hemma igen, kram

Hilda
2014-02-27 @ 12:24:29

Min kommentar försvann också, testar igen.

Hilda
2014-02-27 @ 12:27:54

Se där, nu gick det! Då försöker jag igen. Hej! Vilka urbra val av köp! Jag är ett stort fan av ringarna och tror absolut att de gör sitt till återhämtningen. Jag har tänkt på er mycket de senaste dagarna och kommer att fortsätta att skicka kraft härifrån, dock utan superring. Ett steg i taget. Och om det ni skrev i ett tidigare inlägg. Mellan stegen är det helt ok att lägga sig ner och skrika över hur pissigt allting är innan man reser sig och tar nästa steg. Varma kramar till er alla!

Micke
2014-02-27 @ 16:00:39

Det gläder mig att ni kämpar på så bra allihop! Tänker på er massor. Snart är ni hemma igen och får möta en härlig vår tillsammans. Kram till er alla!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

cellsamt.blogg.se

Här kan ni följa mig och vad som händer framöver. Ska försöka hålla er uppdaterade med aktuella datum, frågor, prover och tankar. Antar att orken kommer vara varierande periodvis och därmed också inläggens mängd och längd.

RSS 2.0