Utskriven

Idag måndagen den 10 mars blev jag utskriven från sjukhuset.Magen har kommit igång hyfsat och allt verkar bra. Nu blir det till att kurerar sig på hemmaplan istället.De smärtstillande medecinerna har fasats ut och nu tar jag bara tabletter vid behov. Det är fantastiskt att komma från sjukhuset och ut i vårluften.Arbetsmyran i mig vill vara ute och hjälpa till men tyvärr orkar jag inte så mycket.
Ta hand om er/ Andreas
Hasse & Anne
2014-03-10 @ 11:42:53

Det verkar som det går framåt trots allt. Måste kännas skönt att få komma hem och det ska nog också funka. Tycker du ser rätt pigg ut på bilderna. Ska bli roligt att ses snart.
Stora kramen till dess!

Camilla
2014-03-10 @ 14:01:01

Så härligt! Skönt att denna resa verkar bli lättare än förra. Säger kanske en del om hur tuff dun förra operation verkligen var. Må gott i vårsolen!!!

Nonne och Lars
2014-03-10 @ 19:52:21

Grattis! Måste vara underbart och så snabbt återhämtningen har gått. Ta det nu fortsatt försiktigt och njut av vårvärmen!

We Fight Cancer Halmstad
2014-03-11 @ 07:47:20

Så härligt att höra att du nu är hemma hos familjen igen <3 Vi ser fram mot att träffa er båda snart igen.
Många läkande och varma vårkramar från oss.

Pappa o Elaine
2014-03-11 @ 21:16:00

Snacka om "a fighting generation"!!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

cellsamt.blogg.se

Här kan ni följa mig och vad som händer framöver. Ska försöka hålla er uppdaterade med aktuella datum, frågor, prover och tankar. Antar att orken kommer vara varierande periodvis och därmed också inläggens mängd och längd.

RSS 2.0